2 feb 2022

Pivo’s

Door: HD-FN

Hallo en welkom op onze pagina!

Wij zijn de Pivo’s van scouting Wolder. De Pivo’s komen iedere vrijdagavond samen.

Wij zijn de oudste speltak van de groep en ook wij beleven nog genoeg leuke en leerzame momenten met elkaar.
We draaien geheel zelfstandig programma. Dit doen wij op de vrijdagavond. Officieel eindigt het programma rond een uur of 10. Dit kan verschillen en is afhankelijk van het programma dat wij die avond draaien. Doordat veel van onze leden een studie volgen, zijn wij flexibel wat betreft de tijden.

Behalve de vrijdagavond hebben wij ook enkele keren per jaar een weekend en een zomerkamp. Om dit te realiseren doen wij, gedurende het jaar, zogenoemde financiële acties. Enkele voorbeelden zijn:

Wat doen de Pivo’s zoal?
Behalve de vrijdagavond
hebben wij ook enkele keren

Enkele voorbeelden zijn: Barbemanning op een Oktoberfest
in Smeermaas, de catering verzorgen op feesten, verkeer regelen op een gala, een carwash, een eetavond voor vrienden, familie en kennissen, leden van scouting Wolder, de buurt etc.

Ben jij 18+
en vind je het leuk om iedere week iets uitdagends te doen, je eigen ideeën uit te werken en wil je mooie herinneringen maken voor je leven? Kom dan eens kijken bij de Pivo’s.

Wanneer kun je mee komen doen?
Meld je aan via ons mailadres en kom vrijblijvend een keer meedoen.
Iedere vrijdagavond van 20.00 tot 22.00 uur kun je mee komen doen.

Klik op de foto om meer van onze avonturen te zien.

De eerste maand kun je altijd kosteloos mee komen doen
om te kijken of je het leuk vindt, waarna je je kunt inschrijven.
Wil je meer informatie of wil je een keer mee komen doen,
stuur dan een e-mail naar secretaris@scoutingwolder.nl