4 jun 2022

Staflid voor één dag…

Door: HD-FN

Terwijl de stafleden de EHBO cursus volgen, werd een deel van het bestuur opgetrommeld om de bevers te draaien.

Ooit waren de bestuursleden ook staflid, maar dit was alweer even geleden. Gelukkig kende de voorzitter nog wat oude scouting gebruiken en werden deze even uit de kast gehaald. Daarnaast hebben we vernomen van de beverstaf dat het thema de komende tijd dieren is. We zijn dan ook goed aan de slag gegaan met het knutselen van dieren kunstwerken. Deze dienen nog even te drogen, maar volgende week zullen ze deze met trots laten zien. Aangezien het mooi weer was hebben we daar ook nog even gebruik van gemaakt en buiten nog even wat bekende spellen voor de bevers gedaan. Als laatste spel hebben ze nog even een variant gedaan op dweilhockey.

Het was een gezellige ochtend, maar nu zijn we moe!

Fijn weekend allemaal en tot snel.