11 nov 2021

Door: HD-FN

Sjoerd blikt voor ons terug op een hele mooie overvliegdag!

Hoi, ik ben Sjoerd en ik zit sinds 2 jaar op scouting. Ik ben bij de welpengroep Gidoerlog begonnen. Op zaterdag 9 oktober ben ik overgevlogen van de welpen naar de scouts.

Dit was voor mij de eerste keer dat ik ging overvliegen. Ik had het overvliegen vorig jaar al een keer meegemaakt maar toen was het anders. Dit kwam toen door het weer. Ik wist dus niet echt wat er nu ging gebeuren. We waren met alle groepen bij elkaar. Er eerst deden we een allemaal samen een leuk spel, daarna kregen we wat te eten en te drinken. Er stond ook een kabelbaan klaar. Na het eten mochten alle kinderen die overvliegen van de kabelbaan af. Ik vond het leuk alleen een beetje spannend toen ik bovenop de kabelbaan stond.

Ik ben nu benieuwd hoe het bij de scouts is en wat de verschillen zijn tussen de groepen. Groetjes Sjoerd.